ingen vanlig dag,

Jag ångrar mig så mycket att jag glömde kameran hemma i Övik.
Idag har jag nämligen gjort en massa saker som jag aldrig tidigare gjort.
Dagen började med en löptur på 40min och lillebror och lillasyster cyklade brevid. Efter detta åt vi frukost ute och väntade på att Lena och Theo skulle hälsa på oss. Klockan ett var det nämligen traktoråkning på byn. Vi gick ner och det var väldigt många som hade samlats efter vägen för att se traktorerna åka förbi. Såg många olika fina gamla och nya traktorer och även en messmörs-husvagn! Bilar som inte brukar åka förbi Hammerdal måste ha undrat vad som hände.
Ikväll har jag även gjort en sak för första gången i mitt liv, nämligen att köra bil! Fan vad kul det var. Jag gjorde vissa grejer rätt bra också. Längtar tills jag får testa nästa gång igen!

Imorgon blir det Dollarstore och häng med Storebror, Lena och Theo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0