fussball,

Igår blev det en tvärvändning från filmkväll med nybba till fotbollsspel med några glada lirare. Jag, nybba, hübbi, sara westin, martin, ola och holm träffades på Arnäs IP för att lira lite. Min känsla med fot och boll var väll inte det bästa de skådat men de gick ändå hyffsat vid ett par tillfällen. Kvällen blev rolig och vi lirade fram till 23.00.
Sedan blev man bjuden på lite kvällsfika hos nybba efter det blev det direkt hem till sängen.
Idag väckte alarmet mig vid nio. Dags för första löpturen efter några veckors förkylning (igen). Det var tunga ben (säkert lite från gårdagen) men jag kämpade på bra ändå. Måste köra hårt nu i några veckor. Ligger sjukt långt efter och snart är ju Innebandyn igång igen.

Kommentarer
Postat av: Angel

Jag vill också spela fotboll! Vad kul! Har du skrivit på kontrakt med ÖIB? Kan inte du börja spela med Karlstads elitserielag? :P då kan vi träffas nästan varje helg!

2010-06-22 @ 13:40:22
URL: http://saramorian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0