dåligt,

Fan vad jag har uppdaterat dåligt. Men jag skyller på förkylningen. Ja, jag har alltså dragit på mig en förkylning IGEN! Det är fan orättvist!
Vad har då hänt sen sist? Sa hejdå till mamma redan på söndagkväll eftersom hon inte skulle vara hemma något under hela måndagen, det var jättejobbigt! Under måndagen hängde jag med bror på stan. Vi tog en fika med Emsjö och träffade kusin Saga en liten stund. Vi hade även övertalat Thelas att hänga med oss under kvällen! 
Vi gjorde Pannkakor till middag och slöade sedan i soffan hela kvällen. Thelas hund visade även upp en väldigt rolig men unik talang, han sjunger (ylar) nämligen till "Våra Värsta År" introt! Det är sjukt vad roligt det är! Och vi kollade om det var till någon annan låt också men då var han helt tyst, men så fort "love & marriage" startades var han igång igen! 
Sen åkte jag hem på tisdag morgon och var framme i Övik igen 12.00. Där väntade Elin på mig. Jag hade köpt ett gult paraply och en bok till henne, hon blev glad tror jag! Det var fina presenter! Sedan åkte vi på lite olika affärer och avslutade dagen med att se film hos mig, det blev "Stan Helsing" En scarymovie liknande film. Rolig och lättsam, dålig humor på hög nivå! På kvällen var det tänkt att hälsa på Jennie & Per men ingen av oss hörde av sig så det blev hemma kväll. Men ganska bra för jag behöde vila och bli frisk. Fick dessutom se en skitbra film med en ASSYGG Ashton Kutcher, "L.A gigalo" heter den!
Igår hängdes det med Jennie & Per, vi gick ner på stan och fixade tråkiga vuxengrejer med arbetsförmedlingen och sånt! Sen var Per tvungen att jobba så jag och Jennie tog katten ut på en gräsmatta och chillade där en stund. Vi mötte sedan upp Fred på Ica för att handla lite mat till våran kanot-färd vi skulle på!
Maten blev kanongod och kanot är alltid roligt att paddla!

Idag ska jag och Jennie hänga igen och imorn börjar jag jobba!

Kommentarer
Postat av: Emmy

Tja Emelie!Ja jag följer din blogg;) Läser lite då och då. Kul att se vad som händer där uppe;)

Läste på innebandy.se att du är klar för iksu nästa säsong. Vad kul för dig tjejen! Skönt att kunna bo kvar i övik och pendla. Gugge ska ju spela i mitt senaste lag, men själv e man en otränad morsa som numera är extremt ohet på marknaden;) hehe. Lycka till.

Kram från Uppsala

2010-06-18 @ 22:02:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0