tackaaarrrr,

åååååååh vad jag är glad. har längtat ihjäl mig tills lördag kväll och snart är den här. Har dock varit lite orolig att inte haft någon att gå ut med men nu har även det löst sig och riktigt bra dessutom! Sedan är det bara några dagar kvar till årets YRA! Ringde morsan idag vid fyra som var lite på gasen och mycket glad. Klart hon var glad som fick sitta på stråket redan nu. Jag var så avundsjuk att det gjorde ont i mitt hjärta.
Jag har iaf haft en trevlig kväll med camilla och hennes familj. Det bjöds på grillat och gott att dricka till. Sedan taggade jag och Camilla inför kommande festligheter. Vad gör vi? NU KÖR VI!

Kommentarer
Postat av: LadyUmbrella

Allt bra med dig idag? :)

2010-07-25 @ 20:17:09
URL: http://ladyumbrella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0