Avatar,

Igår blev det myskväll hos morians. Först när jag kom dit fick jag se lite hemmafilmer från 2001 på mallorca. Kan bara säga att morians är en speciell men härlig familj! (YEAH BABY YEAH!!)
Hübbi och G kom förbi senare och då bjöds det på supergod mat. Vi hade bestämt oss för att se Avatar på kvällen så vi åkte på Max för att köpa en Lyxshake var, Jag.älskar.dem. Avatar var en riktigt bra film, men seg från början och då tyckte jag även att filmen och gubbarna var dåligt gjorda, men desto längre filmen gick så blev det bättre. Kom på att jag är rätt avundsjuk på deras värld så jag tänkte göra en lista för att förklara det enklare:

1. De ser planeter/monar jätteväl från sin planet
2. Alla träd och växter är jätte stora, hur roligt? ROLIGT!
3. Dinosarierna är tillbaka, de ser bara lite annorlunda ut.
4. MEN inga insekter syntes till, hur BRA?! ASBRA!
5. Typ allt de tog på lyste.
6. De rosa-lysande hängade träden vill jag ha här och nu.
7. De får flyga på djur!
8. Alla var smala
9. Ingen ville ha krig.
10. De hörde sina förfäder genom träden!!

Så amazing things alltså. Vem vill inte bo så?

Idag har jag gymat och sprungit lite intervaller. Ikväll blir det en enklare drinkfest med brudarna. Vi har inte så mycket pengar. Vi ska göra en asbra drinkfest nån annan gång.
Det som ska drickas är; Hotshot, Mojito, Strawberry daiquiri.  mums!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0