älskade salem,

Idag har jag jobbat 8-15 i charken, det gick faktiskt bra. Bara nån kund jag inte kunde hjälpa eftersom jag inte fattade alls vad de ville ha för kött. Tackar Lina för listan hon gjorde åt mig så att jag visste exakt vad jag skulle göra under dagen. Efter jobbet blev det första gympasset på step-in. Det känndes verkligen att jag inte har gymmat på väldigt länge nu. Kvällen fortsatte sedan på en filt med salem i bakgrunden. Skitmysigt med så mycket folk som kom och lyssande på den härliga gratiskonserten. Vi blev ett stortgäng kring våran filt och det var jätteroligt! Mötte upp Malin & Linnea för en kvällsfika på UH. Kul att träffa dem igen!

Imorgon blir det jobb 8-15 sedan intervall träning vid 16. Kvällen ska sedan spenderas med min favorit brown bear! Hon åker ju iväg på fredag igen!
På fredag ser det ut att bli tjejfest med drinkar. Låter riktigt mysigt faktiskt. Kommer vara grymt många roliga brudar under ett och samma tak!
Är även sugen på att dra ner på gatufesten i helgen, kul spontangrej liksom. Hänger nån på kanske?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0