25mil,

Det är ganska läskigt när man läser detta ur morsans blogg; "Jag satt och skrev ett sms och då small det något otroligt så det bara dundrade och skallrade jag blev så rädd att jag tryckte till på "sändknappen"
Pratade lite senare med sonen som bor sju mil från mig, han berättar att det haglat stora isbitar och blåser tok mycket. Han frågade om jag varit med om att träden blåser i cirklar och inte från ett håll. Det är nog något trombliknande som håller till där just nu."
HUR JÄVLA SJUKT LÅTER INTE DET?!  Själv sitter jag här med en riktigt fin och varm sommarkväll.
Tog en timmes löpning på kvällen med grannen och det var så varmt så jag trodde jag skulle smälta bort ett tag. Men alltid skönt när det är klart. Åt världens godaste återhämtningsmål efter det kesella + funlight + jordgubbar och vindruvor. Nu är jag mätt.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0