such a fatass,

hehe. passande rubrik idag.
Malin kom som sagt förbi idag och berättade glatt att det var 3,90 på godiset på Coop. Vi måste passa på.
Sagt och gjort, vi gick dit i snöstormen och köpte det och lite annat som tur var bara var nyttiga grejer.
Nu har jag typ 1 kg godis hemma som ska ätas upp i helgen. En enkel match där jag ser mig själv som segrande.
Dock även något kilo tyngre. Men vafan, det är länge till sommarn och på Måndag startar mitt nya projekt. Ska testa att ha bara en ätardag i veckan. Det blir spännande tycker jag. Är just nu väldigt motiverad iaf.
Tur att det är Outsiders på Måndag där det handlar om människor som är feta. Kanske får en att ligga i! haha.

Jag saknar min familj oerhört mycket just nu. Men om ca en måndag kommer pappa med familj och hälsar på och jag får antagligen snart åka hem också.

I helgen tänkte jag skriva ett kick-ass CV  (angelica, det är här jag behöver din hjälp!!) som jag ska lämna på lite olika ställen för att få ett jobb. Om jag bli kvar i Övik ett år till så kanske jag ska plugga. Hör och häpna, finns faktiskt en utbildning som intresserar mig i Hampnäs 7 km härifrån.

Nu vill jag ha helg. Med 3 härliga poäng imorgon och massor av roligheter i helgen.
Jag hoppas verkligen på ett samtal från min bästa vän sara!


Kommentarer
Postat av: angelica

såklart jag hjälper dig darling! :)

2010-01-28 @ 22:11:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0