ryssland here we come,

Idag har det varit riktigt kallt i Övik. Tror inte att det varit allt för många minus
på termometern med det har blåst så kallt. Ansiktet har plågats ordentligt idag.
Har gått på stan med Camilla och Sandra idag. Köpte inget förutom en god sallad
på Port 9.
Har även hunnit spela lite super nintendo idag, måste nog till camilla och spela mer i veckan!

Första träningen idag med laget eftersom det varit Juluppehåll och jag har varit hemma.
Det gick rätt okej, men tar en stund för kroppen att komma igång, tills på onsdag ska nog
allt vara som det brukar. Gjorde ändå några fina räddningar idag som kändes bra.

Efter träningen skulle jag städa på hallen. Städar inte på morgonen nu eftersom det är paradiscupen
och då kommer de små barnen dit så tidigt.
Jennie skulle egentligen följa med men hon var så trött så hon stog över. Tråkigt, men det var lugnt
för mig. Hon behövde verkligen sova!

Annars händer det inte så mycket spännande hos mig.


Kommentarer
Postat av: G

va? va ? va?

har camilla super nintendo!!!!??? :O :O :O

2010-01-05 @ 14:06:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0