ny vecka snart igen,

Gårdagen var en härlig dag.
Tog mig upp och diskade och städade lägenheten lite lätt. Vid 13.00 hade jag och Nybba bestämt oss för att köra ett gympass. Jag började med att köra intervaller 5x2minuter och sedan ett gympass efter det.
Vi var klara lagomt till 15.00 då det var dags för match i juniorallsvenskan, tyvärr förlorade killarna den.
Sedan bestämde sig Jag, G, Ella, Nybba och Tessan för att käka på Matcompaniet, blev en Tacos för mig.
Efter middagen var det lagfest hos Gun. En trevlig kväll som avslutades på Olles. Tyvärr var det väldigt hög medelålder där så jag gick hem less vid 01.00. Var väldigt glad för att jag bestämt mig för att vara nykter.

Klev upp imorse strax efter 10.00 och var ganska rastlös. Hade bestämt med Hübbi att vi skulle träffas under dagen och seg som hon alltid är förstod jag att det säkert skulle dröja någon timme.
Så jag gjorde det ovanliga att ta mig ut på en Powerwalk. Var en riktigt skön promenad på 50min.
Hübbi hämtade upp mig 13.30 lagomt till Herrarnas match. Tyvärr så förlorade de i Sudden.
Jag och Hübbi sitter nu hos Ella och har käkat Tacos. Börjar bli som en tradition för mig nu då jag åt det även 2 ggr förra helgen.

Jag och Ella kom på att vi får en härlig heldag imorgon tillsammans.
Först är det Jobb, sen gym, stan med massa olika ärenden, scones på UH och sedan är det två matcher på TVn.
Kan inte bli annat än perfekt!

Nu: Rocky Road glass! mums



Kommentarer
Postat av: Sara

Vilka mysiga dagar du verkar ha angel:)

2010-01-25 @ 13:21:06
URL: http://saramorian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0