ibland blir man straffad direkt,

Imorse när jag gick till jobbet strax innan sju så blåste det bara litegrann och det verkade bli en hyffsad bra dag.
Medans jag städade gymet så lyssnade jag på Rix FM där de berättade att det skulle bli kaos ute idag i större delar av landet. 'Mohahahha' tänkte jag, inte drabbar det oss idag inte.
Men så fel jag skulle ha!
När jag gick hem från jobbet blåste det lite mer men trodde aldrig på nån snöstorm.
Vid tio hade jag legat och vilat en stund och tittade ut genom fönstret för att se vad det skulle vara för väder när jag och Jennie skulle ner på stan en timme senare.
Jag började gapskratta för mig själv. Jag såg knappt ut genom fönstret för det var så mycket snö och det stormade rejält! Kunde inte tro mina ögon och gör det inte riktigt nu heller. Det ser precis ut som på film.
Jag och Tessan skulle ut och springa idag vid fem. Jag säger Nej.

Köpte lite smågrejer idag på stan. Bl.a en grej som ska ge en volym från hårrötterna. Hoppas det funkar.
Sen köpte jag en lite kortrade randig tröja på Vero Moda också. Den var väldigt fin.

Sara - Nu har jag gett en kommentar på Oslo resan. Hoppas jag vinner!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0