we are the sleepyheads,

Genom mitt tidigare inlägg verkar det som jag fått ett uppdrag att utföra. Jag lovar att jag ska kolla upp det, bara jag inte glömmer bort!
Ikväll var det dags för innebandy träning igen, vi körde några timglas och det var skönt att få röra på fläsket lite. Har dock fortfarande ont i ryggen och det är inte skönt alls att springa då, men jossans mamma knäckte till den lit efter träningen så jag hoppas det blivit bättre nu.
Efter träningen var det de efterlängtade bullarna tack vare fredagens seger. Jag hade lovat mig själv att bara ta 1 men kunde inte hålla mig då de är så fruktansvärt goda så 2 stycken slank ner. Tur att de inte var lika stora som de brukar, hehe.

Var på Lidl idag och köpte hem lite billig Kesella också. Gött, här ska det tränas!






Jag är trött men vill inte sova. stora problem indeed.

Kommentarer
Postat av: angelica

smakar den som den ska? :o

2010-02-02 @ 22:41:39
Postat av: sandra

emelie, du behöver nog inte kolla.. tror det blir hotell istället.. men ändå :)

2010-02-03 @ 14:58:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0