changes

Det är skönt hur dagar kan bli annorlunda. När jag vaknade idag vid halv elva (efter jag jobbat) så var det väldigt soligt ute och jag bestämde mig för att ta en promenad. Tog mig inte riktigt ut och skickade iväg ett sms till Ella och frågade om hon var sugen att hänga på. Ella ville hänga på och vi tog oss ut runt 12.30. När vi hade gått i ca 45 min kom vi på att vi kunde spontanbesöka Nybba. Tyvärr var inte hon hemma, men vi ringde upp henne och hon skulle komma på 40min. Så det var bara ut att gå för mig och Ella igen, gick på loppisar och kollade läget. När nybba var hemma så bjöd hon oss på en supergod middag. Tackar för det. Sedan var det bara hem och upp på träning. Kul att dagar kan bli så annorlunda, trodde först jag skulle vara hemma hela dagen och se film typ.

NU ska ja se filmen på trean.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0