slowdownlittleman,

Alltså kom på häromdan att februari har gått äckligt fort. Har liksom hunnit gått 10 dagar sedan jag fyllde år nu. Helt sjukt. Det kan gärna få gå lite långsammare tycker jag.
Idag är det fint väder ute. Tackar för den eftersom vädersidorna har visat annat. Strax blir det en härlig promenad i solen.

Inatt drömde jag om min morbror, tyvärr minns jag ungefär ingenting av det han sa eller gjorde. Minns bara att han verkade sjukt lycklig och må bra. Dessutom hade han gjort röda slingor i håret som han var nöjd med, haha.. det var illa!


Gårdagens hockey var inte den bästa. Men ändå roligt att få se Sverige spela, blir sjukt nostalgisk när jag ser Sveriges herrar spela och vill åka hem och se den med farfar, pappa & bror.

Sista träningen ikväll inför helgens matcher, gäller att tagga ordentligt.
Gårdagens träning var förresten en av de bästa; ingen innebandy alls.
Det behövdes för att få tillbaka suget igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0