rullrån,

Det är riktigt surt att tänka på gårdagens match, vi var så nära på att vinna. Förlorade med 5-4 och jag är riktigt nöjd över min egen prestation denna helg. Fick hålla nollan i lördags och matchens lirare i söndags.
Efter matchen så blev det häng med Angie och Camzo. Mysigt & roligt som vanligt.
NU är även YRAN bokat och klart. Fy fan vad bra det kommer bli i år igen. Denna gång blir det lite lyxigare med Hotell och mer häng på stråket. Roligt som fan då det är där mina vänner hemifrån hänger som mest!

Ikväll ska jag umgås med Tjärnström & Nyberg. Blir en superbra måndag tror jag.
Nu ska jag käka lite rullrån och sova en stund. Är väldigt trött idag då jag gick och la mig försent igår och upp tidigt imorse för att se Sverige vinna mot Finland och sen jobba i evigheter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0