la familia,

Nu är det städat och fint i nästan varenda liten vrå i min lägenhet. La familia kommer på besök och då vill man inte ha det stökigt inte.
Just nu ligger jag och äter min mat på golvet framför datorn. Detta eftersom jag har städat ungefär hela dagen eftersom mitt jobb också är att städa. Min rygg tål inte detta så bra och jag kände att den behövde lägga sig till rätta igen. Så några kärring-situps fick det bli, eller magsträckare som soufi trodde att det först var.

Ikväll blir det räkmackor med familjen, som jag längtat! Sen tänkte jag överraska dem med en kladdkaka.
Annars går kvällen åt att se på älskade sverige i ishockey och tagga inför matcherna i helgen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0