härlig torsdag!

Dagen började riktigt tungt med att Sveriges ishockey herrar åkte ur OS. Kände när jag gick till jobbet och medans jag var på jobbet att jag var riktigt besviken och förbannad. Men det gjorde mig rätt taggad till morgondagens möte mot Iksu.
Mötte sedan upp Jennie strax efter elva för att ta en promenad med henne i det underbara vädret, var nästan lite vårkänslor där ett tag. Efter promenaden gick vi hem till mig och bakade scones och drack varm choklad på min balkong, hur mysigt som helst!
Vid fyra var jag bjuden på middag hos Sara Nyberg. Lax och pressad potatis med en supergod sås. Till efterrätt blev det lite kladdkaka. Har sedan varit där hela kvällen, har varit mycket trevligt. Ella kom också förbi en sväng och berättade lite om sitt nya jobb på Intersport.

Har haft en jättebra och skön dag. Nu taggar jag inför imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0