ett snöpligt slut,

FYFAN för vintern. Blir det något annat än katastrof när vintern ligger på som mest?
Idag när vi varit på knasiga kojan så var det dags att åka iväg för att käka lunch.
Självklart startar inte bilen, batteriet såklart. Får tag på Tess som kommer med hennes pappa & startkablar så vi löser problemet, men ett nytt skapas. Hur ska vi våga att stanna bilen nu när den väl är igång?
Jag fick komma med den tråkiga idén att jag helt enkelt får hoppa av och de får åka hem nu en tre timmar tidigare. Sagt och gjort så blev det. Blev alltså ingen lunch & shopping tillsammans idag.

Nu är jag lite för less för mitt eget bästa så jag ska sova en stund innan taggningen inför dagens drabbning.

Förresten så ska ja ha svinroligt ikväll efter innebandyn med camzo & ang.
Igår hade jag också svinroligt då vi kissade på karlstad och vann med 10-0.
Det är nu man säger; Tackaaaarrrrrrrrrr!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0