dinner for 2,

Idag har varit en skön dag. Gick en promenad på 45min innan jag skulle träffa stina på stan.
Vi käkade en kladdkaka å drack cola på blåbär. Kul, eftersom jag aldrig fikar där.
Kollade sedan på DinSko och såg några skor jag gärna ville ha men plånboken säger nej.
Sedan blev det ICA och lite handling av mat. Vi kom även på att jag kunde käka med Stina så blev bjuden på Fläskfile idag, det satt där det skulle!

Ikväll spelar Sveriges herrar mot tyskland 01.30 och OM jag längtar. Egentligen den enda sporten jag kollar på i OS.

Inväntar träning som börjar halv sju. Dags att börja göra sig klar.
Men först en bild som tessan ritat som tydligen speglar min livssituarion framöver. Vill inte förklara varför, but here it comes;




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0