bortskämd,

Ibland har man det alldeles för bra. Om ganska exakt en timme är några stycken bortbjudna till Santana på Laxgryta och lite annat gott. Det är alltså dags för Innebandy på TVn ikväll. Vi får dessutom två matcher idag, först dammatchen mellan Falun och Rönnby sedan Herrmatch mellan Falun och AIK.

Idag har jag gymmat eftersom det inte blir någon träning med laget ikväll. Det gick mycket bra och jag kände mig stark. Längtar tills imorgon efter träningen då Jossans mamma ska komma och knäcka till min rygg. Har ont nu och det gör att det bli besvärligt att springa och även göra vissa övningar i gymmet.

Ska påbörja vecka tre nu på min hundredpushups.com, det går riktigt bra må jag säga och jag märker skillnad!

Nä, nu ska jag börja knata mot Santana - ska även få håret färgat ikväll!

Kommentarer
Postat av: Mor

Ja och du gnäller om drömmarna det skulle ju komma trevligheter förutspådde ju drömmen :) Puss

2010-02-01 @ 21:05:27
URL: http://alienor.bloggsida.se/
Postat av: angelica

gaaah! jag har helt glömt bort hunderedpushups! FUCK.

2010-02-01 @ 22:06:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0