blöh,

Vilken jävla skithelg. Har varit söderöver och spelat innebandy.
På lördagen mötte vi Pixbo och vi gjorde en riktig usel första period. Efter första perioden stod det 5-2 till pixbo och jag valde att kliva av. Kände att vi behövde en förändring och samtidigt kändes det som att ingen hörde eller gjorde vad jag sa. Therese fick hoppa in och gjorde en jättebra match! Tjejerna spelade även upp sig men tyvärr så slutade matchen 6-5 till Pixbo.
Lördagkväll spenderades på hotellet med Melodifestivalen och en grymt dålig sådan. Fast jag gillade Andreas Johnson, men det gör jag ju alltid!
Lockerud stod för motståndet på söndagen och jag trodde att vi skulle vara rejält sugna på att vinna. Men även i denna match kommer vi inte upp i den nivå vi kan. Vi lyckades inte göra mål på dem förrän efter ca 53 minuter!
Men efter vi satt 3-1 så var vi starka nog att jobba oss ikapp till 3-3 och på så vis ta med oss en poäng och jag ett poäng till i sudden. Men tyvärr förlorade vi där.
Så hemresan var en tung sådan. Men gick ändå skapligt då det visade väldigt bra filmer.
Satte mig och såg Amélie från Montmartre med Tessan och vilken underbart bra film det är!
Hade dissat den rejält innan, men mest bara för att jag visste den var fransk och att Jennie gillade den. Men nu kan vi se den hur mycket hon vill!

Idag har jag en underbart slapp dag. Ska snart äta lite frukost och se Ellen. Efter Ellen möter jag upp Tessan för en springtur och lite gym. Sedan åker vi och handlar och gör en laxgryta till middag. Efter middagen ska vi titta på en massa film och bara njuta av en träningsfri måndag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0