uppdatering,

Idag påväg hem från jobbet så regnade det. Gick ganska snabbt ner för backen och stannade till helt plötsligt utan att tänka. Jag hade fått syn på en snigel och var tvungen att rädda den från att bli påkörd. När jag var liten hade jag massor av sniglar hemma i ett akvarium (freakig unge). Men det var faktiskt ganska fint. Man såg äggen i jorden och så. Sniglar är ganska fina djur tycker jag, iaf de med hus.. annars är de ruskigt äckliga! Aja, känns iaf bra att fått gjort nån nytta idag. Idag vill jag lyssna på asmycket musik men jag har en såndär dag när varenda låt som spelas är dålig. Låter för högt, för snabbt, långsamt.. you name it! Behöver hitta lite ny musik tror jag.

Nu ska jag försöka få upp den där videon jag lovat.

Kommentarer
Postat av: Mor

snäll är du :) och det ska man vara

2010-08-21 @ 18:06:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0