ume,

Idag och igår vaknade jag upp med ont i halsen, snorig och slemmig. Är väldigt less på detta nu och vill inte vara sjuk mer. Har varit nog i sommar. Åkte ändå upp till umeå för att göra fystesterna. Gjorde en kroppsscanning och hopp-test, skulle egentligen göra syreupptagningstest också men de fick vi skjuta på i några veckor tills jag är fullt frisk. Efter detta var det en stunds väntan och sedan möte med laget. Har fått ett schema så nu vet man hur dagarna kommer att se ut fram till sista september. Känns skönt och bra att veta.
Nu ska jag lägga mig för att sova. Jobb imorgon och sedan Innebandyträning. På Torsdag förmiddag ska jag äntligen få hänga med brown bear igen :)

Kommentarer
Postat av: Soufi

Hur gick testerna då? :)

2010-08-11 @ 21:28:20
URL: http://soufih.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0