Storsjöyran 2010.

Ja då har man avverkat ännu en yra. Samma känsla varje gång. En helt underbar helg och jag vill bara ha mera!
Jag har sett på fantastiska artister; Oscar Linnros, Maskinen, Johnossi, Lars Winnerbäck, Hoffmaestro & Chraa och Teddybears. Såg självklart även på President-talet som blir bättre för varje gång. Ett grymmare intro har jag nog aldrig sett. Snälla, gå in och kolla på yrantv.nu och njut. DJ Ewert inför tusentals fans fick hela stan att dansa.  Fick även avnjuta en av de bästa konserterna direkt efter Presidenttalet då Teddybears kom in och öste allt vad de kunde. Jag hade bästa platsen stådendes/dansandes uppe på en soptunna och såg allt. Teddybears med publikhavet framför sig. Yran inleddes självklart på bästa sett med Oscar Linnros. Vilken känsla. Jag kunde inte sluta att le.
Har träffat massor av sköna människor, dock inte så många som man gör när man bor på campingen. Men vårat Camp Faceraped hos morsan var riktigt bra. Camilla är nu även invigd i min familj.
Har massor av sköna bilder och videoklipp som jag skulle kunna lägga in. Men tillsvidare får ni kika på facebook om ni är intresserade. Måste nämligen sova nu, imorgon är första träningen med IKSU. Det här kommer bli en ny och spännande höst med många utmaningar. Jag längtar ordentligt.
Men just nu är jag riktigt sugen på att dansa. Lördag, någon? Kanske måste göra som erik ändå sa för ungefär ett år sedan. Jag måste öka på min tatuering med "dance" precis som ellen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0