lördag,

Idag har det varit en fantastisk höstdag. Tog mig upp ur sängen kring 10 och begav mig en timme senare ner på gymmet. Var trött och slö så det blev inget bra pass men det blev iaf gjort. Mötte upp Jennie på stan 12.15 och lite senare kom även Anna och gick med oss. Jag hittade ett regnställ, vantar, sport-toppar och en ring. Jag hoppas verkligen att sport-topparna passar för ja orkar inte byta.
Ikväll kommer det bli en fantastisk kväll. Tycker det är synd att jag jobbar. Ikväll är det nämligen fest hos Jennie med en massa folk som jag alltid har roligt med.



Min nya jacka, så fin!

Kommentarer
Postat av: Babuschkan

Beautiful birds! Ses ikväll;)

2010-08-28 @ 16:19:42
URL: http://monkeysinmycloset.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0