dålig karma,

VAD HAR JAG GJORT FÖR FEL?!
Det har varit kanonvädet här nu i två dagar. Jag har jobbat 8-17. Missat solen totalt alltså. Haft kunder som kommit in och typ varit avundsjuka på oss för att "vi har det ju så härligt här inne i kylan" NEJ, VI TYCKER INTE DET ÄR SVALT OCH SKÖNT! FÖR VI ÄR INNE I ETT KYLSKÅP HELA JÄVLA DAGARNA OCH HÅLLER PÅ ATT FRYSA IHJÄL OCH DET NÄRMSTA VI KOMMER SOLEN ÄR NÄR VI SKA SLÄNGA SOPERNA!! Så snälla för allas skull; HÅLL KÄFTEN!
Men det jag ville säga är att idag är jag ledig och vad tror ni att jag vaknar upp till? (exakt samma väder som jag vaknat upp till alla andra dagar jag varit ledig) Ja, precis ni tror rätt.. REGN!!
Jag undrar vem det är jag gjort sånt ont som ger mig detta tillbaka?! Snälla, säg nåt så jag kan säga förlåt.
Vill. ha. sol. och. värme.  
Snart har jag fått så lite sol så jag kommer tappa alla solvitaminer man ska ha för att klara sig. Tack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0