Body Combat,

Idag har jag jobbat från 8-16. Gick ganska fort eftersom jag är van att jobba till 17. Efter jobbet gick jag hem snabbt för att byta om och kasta i mig en macka. Sedan direkt ner på gymet för att köra dagens pass och sedan träffa Angelica och Camilla för att köra Body Combat. Det var jobbigt, framförallt för mina otränade vader. Synd bara att jag är ganska kass på att kontrollera min kropp. Hade blivit mycket jobbigare annars. Men Angelica var verkligen grym. Jag är verkligen stolt över dessa två damer som håller i pass helt själva och är sjukt duktiga på det de gör! 
Efter detta så sågs vi hos Angelica och såg på filmen "Sebbe". En svensk väldigt sorglig men bra film, en film som verkligen borde visas i skolorna runt om i Sverige. Blev lite Nostalgiska och började att se på "Eva och Adam, fyra födelsedagar och ett fiasko". Sjukt dålig film egentligen men ändå roligt att se. Där efter bröllopet fick det vara nog och jag cyklade hem. Mest synd tycker jag om Peter som lyckats missa denna film och nu var tvungen att se den! Kvällen har varit sjukt rolig och mysig. Skrattat otroligt mycket som jag brukar göra när jag är me de här galningarna!

Fick nyss ett härligt fyllesamtal också som mest handlade om övertalning. Måste tänka på saken bara. Men roligt var det! Fyllesamtal är sällan tråkiga!

Kommentarer
Postat av: angelica

Haha, du är grym!

2010-08-22 @ 09:47:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0