#82

Det är mitt nya nummer alltså. Nytt lag, ny säsong, nytt nummer. 82 känns ändå bra tycker jag. Lite jobigt att lägga ifrån mig mitt gamla nummer 32 som jag har haft länge nu. Sedan 8an eller 9an tror jag det är. Då bestämde jag & storebror att vi skulle ta samma nummer efter noggrann fundering.
Idag har jag varit i Umeå och tränat igen. Äntligen börjar jag känna igen mig själv litegrann. Gick ganska bra på träningen idag. Men har inte testat nya hjälmen än och känner att jag kanske måste börja spela in mig i den snart.

Imorgon är det jobb 8-16. Efter detta är det direkt till gymmet för att köra ett härligt styrkepass. Sedan ska jag möta upp två härliga vänner och köra ett pass med dem också. Vet inte riktigt vad jag ska göra under kvällen. Hoppas att brownbear blir friska så jag kan vara med henne. Har inga direkta planer för helgen heller förutom att jag jobbar dag på lördag. Kanske åker på lagfest på lördagkväll eller hittar på något annat. Känner inte för att planera nåt denna helg. Äventyren får komma till mig!

Har lite grejer att skriva om senare i veckan också.. Skulle även vilja lägga upp en video. Men måste fixa på youtube först och det känns lite drygt. Så den som vill se får tagga igång mig, hähä.



Världens finaste som ska bli storebror i februari!
Grattis kära bror & lena. Är så lycklig!

Kommentarer
Postat av: brownbear

Jag vill se! Och 82:an blir ju hur bra som helst. Ett coolt nummer:D

2010-08-20 @ 20:12:04
URL: http://saramorian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0