tic-a-tac poker,

så heter spelet som fått mig att brinna av ett par kvällar nu! Min bror och jag spelar nämligen det på msn och precis som sin storebror har han väldigt svårt att berätta alla regler, detta för att de båda är livrädda att förlora mot sin syster. Nu har ändå jag och bror spelat några gånger och jag kommer fortfarande på saker som han inte sagt till mig angående spelet! Men snart kan jag allt och då ska han åka på rådäng. Men även där är han väldigt lik sin storebror och avslutar spelet precis innan jag vunnit och vägrar sen spela spelet igen!

Idag har jag jobbat på Östra första gången denna vecka eftersom jag varit sjuk, dagen har gått väldigt fort (som vanligt) och sedan var jag bjuden på middag hos nyberg. Det blev Tacopizza och det var verkligen skitgott, det ska jag bjuda min kära familj på när jag kommer hem har jag tänkt! Efter pizzan lagt sig i magen åkte vi till Hemmakväll för att köpa lite godis och hyra en film. Vi trodde vi hyrde en bra och rolig film men det blev inte så, se inte trubbel i paradiset!

Imorgon hade jag tänkt kliva upp rätt tidigt för att gymma. Sedan ska jag iväg och handla med Gun eftersom vi ska käka en sallad till Innebandyn som är i stort sett hela dagen imorgon. På kvällen blir det häng med Camilla, men vad vi ska göra.. det vet vi inte riktigt än!


Kommentarer
Postat av: Mor

elaka bröder du har! Men du kommer som du säger snart ge dem rådäng!!

2010-04-16 @ 23:37:59
Postat av: lillbror

haha :)..ja men man kanske glömmer själv åxå..plus hur gick det sist vi spelade?värt att nämnas tänkte jag

2010-04-17 @ 00:53:59
Postat av: store bror

va sur då,,

2010-04-17 @ 07:13:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0