drömmar,

Ibland är drömmar så verkliga. Inatt har jag drömt mestadels om min Morbror men även om min Storebror.
Jag drömde att morbror levde ígen och han var lycklig. Väldigt lycklig! Vi gjorde jätte mycket galna upptåg och jag sa att jag saknat honom och älskade att göra alla dessa roliga grejer med honom. Han byggde även ut sin lägenhet för att hans barn skulle få det bättre. Vi åkte och hälsade på i hammerdal där vi träffade storebror som hade gått ner väldigt mycket i vikt. Vi var supernöjda och han med!
Jag tror jag saknar min familj väldigt mycket!

Det blev ändrade planer idag, jag känner att min kropp behöver vila. Så inget gym idag. Kanske tar mig ut på en promenad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0