Onsdag,

Idag har jag jobbat i 3,5 timme. Blev två timmar längre än vanligt
för de behövde hjälp med att vika papper och stoppa i kuvert.
Det var väldigt mycket pappersgöra.
Efter det tog jag och G en 5kms runda. Idag var det verkligen inte lika
skönt att springa, det gick mycket tyngre och var mycket motvind.
Ikväll är det Innebandy träning och jag längtar jättemycket.
Vi hade match igår mot Iksu som slutade 10-6 till Iksu, Therese stog matchen
och jag fick sitta på bänken, är nog därför jag är så sugen på lite Innebandy.
Imorgon ska jag kolla på herr div.1 mot herr div.3 det blir roligt att se.

Nu ska jag hoppa in i duschen och sen se nån bra film hade jag tänk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0