mögel,

Under alla mina år som jag levt har jag inte varit sjuk speciellt mycket,
inte mer än som man ska vara iaf.
Vissa år har jag inte haft en sjukdag.
Men denna säsong har jag nästan blivit tokig.
Från den dagen vi gick in och började spela innebandy som var i början
på augusti har jag varit småsjuk hela tiden.
Det har alltid satt sig i halsen och jag tycker även detta har varit väldigt konstigt,
för när jag är sjuk, då har jag aldrig ont i halsen.
Jag brukar aldrig vara hes och en uppsvälld halsmandel har jag ingen aning om
vad det är för något.
Men f.r.o.m augusti tills nu har det varit ont i halsen nästan varje dag.
I skrivandets stund sitter jag också och har ont i halsen som började lite lätt i lördags.
Igår gjorde jag min upptäckt till vad det kan vara. I botten av min vattenflaska var
det alldeles mörkt, jag gissar på mögel.
Så sen augusti har jag druckit ur den flaskan nästan varje dag, konstigt att jag är sjuk?

Kommentarer
Postat av: tellan

haha fy fan va äckligt du

2009-09-15 @ 11:09:53
Postat av: babuschkan

Så äckligt. Speciellt det faktum att du druckit det, ewww! Jag tänkte på det jag blev ju också sjuk när det var mögel i duschen nere i Linköping och jag blev frisk när de tog bort det. You are so clever birdiegirl!

2009-09-16 @ 11:10:16
URL: http://cottoneyecandy.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0