look what the wind blew in,

Sjukt skönt det är med sovmornar. När man arbetar och börjar jobba tidigt uppskattar
man en sovmorgon extra mycket. Idag hade jag en sådan och en rejäl en.
Har annars inte gjort så mycket idag, tog det lugnt och städade lite grann.
Klockan tre hade Thelas match mot Själevad och självklart var jag på plats,
fick även med mig Ella och G. De spelade oavgjort och fick med sig 1 poäng hem.
Det skulle även läggas straffar där ÖDFF vann med 4-3 tror jag.
Hann även med att träffa Thelas föräldrar. Roligt att träffa dem igen, blir inte så ofta nu mer.
Efter det blev jag bjuden på mat hos familjen G som var mycket god, torsk och potatis.

Fick sedan ett samtal att vara fyllechaffis men utan körkort som man är fick G
skjutsa istället, jag fick agera trevligt sällskap istället. 
Efter resans slut blev jag 4500kr rikare då en av grabbarna råkade slå in en nolla
för mycket när han skulle ta ut pengar. Snäll som jag är så sa jag att jag kunde ta hand
om pengarna då jag vet av erfarenhetatt han och hans kompisar brukar ha rätt dålig koll
 på sina pengar på fyllan. En 500ing fick han med sig iaf.
Det tragiska är att jag har just nu mer pengar på fickan än vad jag har på kontot..
.. och jag fick lön igår.

Ikväll har vi suttit och trixat med Introt vi ska ha imorgon, G har gjort det mesta av
jobbet medans jag har gett lite tips. Hoppas att det blir bra nu bara!
Nu vet jag inte riktigt vad som händer, dricka vatten kanske?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0