kan bättre,

Idag gick det inte så bra på träningen för mig.
Hade ganska tunga ben och väldigt ont på mitt knä pga av såret
jag lyckades göra idag när jag ramlade.
Är också fortfarande lite rädd om mina ljumskar så kan inte spela riktigt
som jag vill.
Det syns på planen att vi är slutkörda och det känns med.
Hoppas att det går bättre för mig imorgon, kan ju inte gå bra varje dag.
Men då taggar man om till en ny.

Måste ta mig iväg på en affär och köpa lite kräftor också, är ju nämligen
bjuden på kräftskiva på lördag. Längtar tills dess, ska bli riktigt roligt.

Nä, nu ska jag äta fruktsallad och se på Benchwarmers.

Kommentarer
Postat av: Cornerstone....

Vad bra du skriver, har läst några dagar nu! Du är positiv och bjuder på dig själv! Önskar jag hade din energi!!!!

2009-09-02 @ 21:36:55
Postat av: Anonym

Angel so sad att du har ont:( vill att du ska få vara hel nu, du som haft så otur på sista tiden med förkylning och skador.. Jag vill också ha kräääftooor!! Ringer dig senare idag. Löve ya!

2009-09-03 @ 10:41:44
URL: http://saramorian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0