helgen,

Har varit en mycket bra helg för min del.
Kräftskivan igår var jätterolig precis som jag trodde att den skulle bli.
Utgången blev sedan på harrys, den var inte som det brukar vara.
Hade roligt sällskap men var väldigt lite folk ute i helgen.
Jag och G valde att gå därifrån efter ett för att käka lite och sedan
gå till Ante där det var lite folk kvar som inte hade orkar gå ut.
Blev en trevlig avslutning på kvällen.

Idag har jag sett på innebandy ungefär hela dagen och
legat i sängen och tagit det lugnt. Har varit en skön söndag.

Har förresten glömt att berätta att när jag var på systemet i fredags
så kollade tjejen i kassan väldigt skumt på mig, trodde att jag skulle
bli stoppad eller nåt.
Men då berättar hon att mitt Leg går ut om ca 14 dagar så det är bara
att införskaffa sig ett nytt.
Så imorgon blir det ner på Expert för att ta ett kort.
Så onödiga pengar, men att leva utan Leg blir jobbigt.
Nu hade man velat haft körkort..

Kommentarer
Postat av: lillbror

ser du va bra de hade kunna vare med pass i detta tillfälle :P

2009-09-11 @ 17:30:13
Postat av: lill bror

täng dig va bra om du skulle haft ett pass i detta tillfälle :p

2009-09-11 @ 17:31:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0