helgen som varit,

Det har varit en lång helg.
I Fredags klev jag upp vid 06.00 för att jobba innan
samlingen som vi hade 10.00.
Resan började mot Gotland och jag lade mig för att sova
de första timmarna.
De har gått bra att åka båt och buss i flera timmar.
På båten såg jag och elin "Män som hatar kvinnor" så det gick bort
2,5 timme där ganska enkelt iaf. Filmen var bra tycker jag, alltid spännande
men jag tycker inte att det är en jättebra film. Ingen jag kommer att se igen tror jag.
Vi var framme på gotland runt 23.30 och skulle hitta till vårat Vandrarhem.
Det var lättare sagt än gjort, när vi äntligen hade hittat det så blev de endel skratt över
hur det såg ut där. Men man vänjer sig fort och tillslut blev det rätt mysigt ändå.
Jag saknar att vi inte bodde på hotell, hoppas vi får det nästa resa iaf.
På lördag spelades match mot Endre och tråkigt nog blev det Endre som tillslut vann.
Vi blev för stillstående i sista perioden som de tog tillvara på.
På söndag mötte Vi Balrog som vi vinner skottstatistiken mot men de sätter sina
chanser och inte vi..
Vi är hemma halv tre på söndag kväll tror jag att det är och jag sätter igång och
jobbar mina timmar direkt.
Nu ligger jag här och funderar på att ringa G.

Förresten så hittade jag denna på rikauteliggares blogg. Jag blir lite ledsen och lurad,


Kommentarer
Postat av: G

:O

2009-09-21 @ 12:04:48
Postat av: Nooordaijn

Det var det sjukaste jag sett ;O

2009-09-21 @ 20:00:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0