Härligt,

Vilken underbart härlig dag de har vait idag.
Solen har tittat fram hela dagen.
Jobbade 3timmar och 45 minuter idag, efter jag hade
jobbat klart möttes jag och G upp och tog en 5km runda
på skyttis. Längesen en springtur var så härlig.
Efter det åkte vi hem till mig för att duscha och gå ner på stan,
tog en fika och fixade nytt bankkort och nytt Leg.
Känner mih numera lite mer vuxen med ett Visa-kort.
Efter det tog vi och åkte hem till mig igen om såg "The Guaridian",
G såg hela filmen men jag somnade.
När filmen var slut så hade jag ett arbetspass på Skyttis att utföra.
Skulle stå i kiosken från 17.00-18.45. Gick bra, sålde inte en enda sak.
Hade träning i en timme efter det och den gick mycket bra, kände
mig pigg i benen och det var längesen.
Imorgon möter vi iksu, det blir spännande!

Kommentarer
Postat av: G

Det kändes lite konstigt faktiskt att läsa att du somnade till filmen och inte jag, jag tror aldrig det har hänt förut :)

2009-09-08 @ 13:05:18
Postat av: lillbror

vart åxå brydd på att de va du som somna under filmen

2009-09-11 @ 17:33:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0