attityd,

Idag har varit en bra dag.
Fick en skön sovmorgon idag eftersom jag skulle besöka farbror doktor
halv nio. Hos doktorn gick det bra, fick göra massor av tester
och det enda som är att jag har lite lågt blodtryck men de gjorde inget.
Skönt att få veta att man är helt frisk och kan köra för fullt på träningarna.
Efter doktorn gick jag upp på jobbet och jobbade 2,5 timme.
Hem för att äta lunch och sen ner på attityds kontor för att hjälpa G att rita
deras logga på en vägg där inne.
Vi var mycket duktiga och det blev fint.

Nu ligger jag i sängen och funderar på vad jag ska käka och ska sen upp
på träning, blir även en löprunda efter träningen efter lite pushning av några
tjejer ur laget.

En härlig dag helt enkelt och imorgon är det äntligen Fredag och helg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0