trötter,

Mina dagar ser i princip ut såhär;
06.20 - vakna, klä på mig, äta, borsta tänderna osv.
06.48 - Gå till jobbet.
07.00 - ca 10.00 Jobbar.
10.15 - Hemma, sover eller lägger mig framför datorn för att sedan sova länge.

Sen är jag hemma som ett dött djur och gör ingenting för att jag
är så fruktansvärt trött. Jag orkar inte planera något heller.
Dåligt.  Jag måste börja ta vara på dagarna och göra nåt.
Vi får se vad som händer idag alltså.

Förresten så åt jag världens godaste bullar igår.
Tackarrr blommans pappa, det får gärna upprepas vid våra vinster.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Vilket liv man har egentligen!

2009-10-08 @ 12:47:20
URL: http://soufih.blogg.se/
Postat av: Anonym

Det låter bra att du ska göra nått, för då kanske du kan glra nptt med mig nån dag;) På tal om átt göra nått, vi borde ha en höstpicnic i skogen med varm choklsd och vintriga kläder nån solig dag:D

2009-10-08 @ 14:39:36
Postat av: babuschkan

Babuschkan som skrev det där, men datorn hackade sig:P

2009-10-08 @ 14:40:35
URL: http://cottoneyecandy.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0