Livets Ord,

Ja, med Magnus Betnér alltså - inget annat.
Vill väldigt gärna gå och se honom göra lite stand up.
Han är i Örnsköldsvik 8 Mars, kanske ska se honom då om man kan.
Är en måndag efter dubbelhelg så har vi tur är i lediga.
Men men, är väldigt länge dit!

Idag är jag jättetrött, vet inte varför. Men jag passar på att sova hur
mycket jag vill och bara degar i sängen hela dagen fram till träning.
Skönt tycker jag.

I helgen fixade vi hem fyra poäng, hur härligt som helst!
Och till helgen blir det nya poäng.

Har ingen lust att skriva något idag.
Har förresten infört godisförbud med start idag och målgång
på självaste Julafton. Får se hur det går, brytas ska det inte i alla fall.

Kommentarer
Postat av: Sofia

You go girl! :)

2009-10-08 @ 12:49:19
URL: http://soufih.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0