i´m fallin´ for you,

Alltså, fan vad jag blir less på doften från fabriken.
Nu, precis nu är jag skitless. Det luktar som att en hund bajsat
precis framför näsan på mig. Det luktar alltså svinäckligt!

Jag blir förvånad över min kropp ibland. Det verkar som att jag kan sova
hur mycket jag vill. Idag när jag vaknade var jag äckligt trött, somnade
sent och hade ingen powernap igår. Så idag valde jag att gå och lägga mig
direkt när jag kom hem, tre timmar senare ringer alarmet för sjuhundraförtioende
gången och jag plågar mig upp. Det är sjukt.

Idag ska jag äta pannkakor med Jennie, jag längtar jättemycket! Har varit
sugen jättelänge men gillar inte att äta det under en träningsdag men idag är
vi lediga! Så vad som händer ikväll vet jag inte..

.. Men vad som händer på Halloween vet jag, nämligen en fest med utklädning!
Shit vad roligt. Jag hoppas det kommer mycket folk, alla får komma.
Nu måste jag bara komma på en riktigt bra utklädnad..


Kommentarer
Postat av: angelica

Haha, du är så söt..

2009-10-23 @ 08:38:36
URL: http://nam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0