early morning,

Va hände, här sitter jag vaken en lördag morgon och är pigg.
Vaknade av mig själv redan 08.20. Kan också vara för att jag vet
att farmor & faster snart kommer att ringa för att väcka míg.
Men jag är glad att jag är vaken tidigt, älskar att ha mycket tid under dagen.

Igår städade jag sista dagen för veckan och gymmade därefter, har varit roligt
att gymma denna vecka för jag har kännt mig så stark och har kunnat lyfta mycket
tyngre på flera olika maskiner.
Gick ner på stan vid 12 för att träffa Soufi och köpa det sista inför lagfesten som är
ikväll, köpte även några egna saker idag till kvällen och en present till farmor som
fyller år imorgon.
Sedan kom Camilla på ett besök och det blev jag väldigt glad över, vi hinner inte
ses så ofta som jag vill längre och tycker att det är mycket tråkigt.
Halv sex kom farmor och faster och vi satt på deras vandrarhem och pratade lite
och drack ett rött vin som jag faktiskt (hör och häpna) tyckte var gott!
Klockan sju hade vi beställt bord på I´ll Padrino.
Hela kvällen var mycket mysig och jag var hemma igen strax innan elva.

Nu ligger jag i sängen och väntar på att de ska ringa och komma och äta
frukost med mig. Sen blir det stan och lite turist-grejer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0