stockholm,

Helgen har spenderats i Stockholm med mitt kära lag.
Resan ner gick ruskigt fort och hotellet vi bodde på var jättefint och hade underbar frukost.
På lördagen mötte vi Täby där vi förlorade med 8-7. Tyvärr hade jag otur många gånger och det blev att det rann in massor av bollar. Jag var sjukt missnöjd efter matchen och tog på mig förlusten helt och hållet. Nu har jag smält matchen och insett att jag nog aldrig haft sån oflyt på en match heller.
Lördagsmatchen var väldigt tidig så vi hann även se en annan Innebandymatch mellan Huddinge - Dalen.
Kvällen spenderades sen på Stina & Ellas hotellrum.
På söndag mötte vi Huddinge och vann den matchen med 4-2. Therese stog denna match och blev även matchens lirare, jätte roligt tycker jag! Hon var väldigt bra!
Hemma var vi ganska precis vid midnatt och jag valde att städa på hallen då direkt istället för att åka hem och kliva upp tidigt. Städningen tog ca 4 timmar och det var spökdimma ute när jag skulle gå hem, så jag ringde Jennie för att jag inte skulle vara lika rädd.
Jag valde att ställa väckaren på 11 men var trött och såg att det var alldeles grått och dimmigt ute så jag valde att sova lite till, klockan 14.00 klev jag upp. Detta för att jag hade bestämt med Jennie att vi skulle ut och gå 14.30.
Det blev en promenad på ungefär en timme och vi blev dyngsura båda två.
När jag vaknade idag så kände jag även att jag hade lite ont i gommen/halsen och nu är jag även lite täppt.
Hoppas verkligen att jag inte blir sjuk!

Ikväll ska jag hänga med Jennie, har vi tur så kanske vi får se en disneyfilm eftersom Per har fixat fram typ 30 stycken.

Fick nyss ett underbart mms av min Storebror som såg ut ungefär såhär:


          titta vad jag köpt till oss


Jag blev jätteglad av detta mms. Det är så att jag och Storebror brukar alltid göra ett pepparkakshus varje Julafton eftersom de är så fina och sen är även så goda att äta upp.
Vi har alltid väldigt roligt när vi ska göra våra hus eftersom vi alltid misslyckas. Förra året gjorde vi även andra tillbehör. Thomas brukar få sätta ihop huset medan jag är bättre på att dekorera.
Nu längtar jag hem ännu mer. Men vet ni? 2 veckor kvar, sen är det 1a advent!


Kommentarer
Postat av: G

åååh vad mysigt med pepparkakshus!!

när jag och johan byggde ett så fick jag sätta ihop det, sen fick jag dekorera, sen fick jag göra tillbehör... men han höll mig iaf sällskap :)

2009-11-18 @ 16:35:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0