still sick,

Gah. Jag är fortfarande sjuk, nu börjar man bli rätt less alltså.
Men det är bättre än vad det varit, nu har jag bara lite ont i halsen.

Man blir rätt less på att vara sjuk så igår tog jag mig i kragen och bakade för första gången i min nya ugn. (och för första gången i hela mitt liv själv) Det blev Pitekaka för den vet jag är lätt att göra och är mycket god.
Tyvärr får jag inget själv eftersom det är till helgens match jag har bakat.
Men imorgon tänkte jag baka en Björnakaka och bjuda Pappa och Karina på som en liten överraskning.
Det kommer bli väldigt spännande att se om jag klarar av att göra den, jag hoppas jag lyckas eftersom den kakan är sjukt god.

Jag älskar Barnkanalen, den kanalen är på hos mig nästan hela dagarna. Förut gillade jag inte det som visades men ju mer man ser så blir det såklar bättre. Nu känner jag igen nästan alla program.

Som ni ser har jag inte så myket vettigt att skriva eftersom det inte händer så mycket hos mig nu.
Men ska nog upp och kolla på träningen idag en stund. Mer har jag inte att säga, hej.

Kommentarer
Postat av: Sara

Haru lagt ner latjolajban? stavas det så..? :p

Krya på dig! Puss

2009-11-26 @ 12:15:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0