Reality killed the video star,

Ligger hemma i sängen och lyssnar igenom Robbie Williams nya
album "Reality killed the video star".
Har inte hunnit så långt alls så har ingen åsikt än sålänge.
Kom nyss hem från jobbet, rätt lång dag idag för att vara mitt jobb,
jobbade mellan 7.00-11.15 ungefär.
Ska snart lägga mig och vila en stund innan jag möter upp Jennie för en promenad.
Vi ska börja promenera nu har vi tänkt, minst 3 ggr i veckan iaf.
Ikväll är det löpning och innebandy träning som gäller och denna vecka ska bli
en bra vecka. Viktiga matcher i helgen!

Helgen som var har varit mycket bra. En spelledig helg var skönt måste jag erkänna.
I Fredags var det utgång som gällde, vi samlades några stycken hos Santana för att
förfesta lite. Blev lite idol, skönsång, bilder och videos under kvällen.
Vi tog oss vidare på olearys där det var bra med folk. Träffade på lite folk jag kände.
Jag och Soufi sjöng även lite finsång under kvällen på Olearys. Var kareoke och
självklart skulle vi ställa upp. Så upp på scen med varsin mic och den gamla goda
låten: När vi gräver Guld i USA!    Grrymt framträdande måste jag säga!
Var en bra kväll som slutade med att Elin sov hos mig, hotell lillan.




 Såhär såg jag ut under kvällen. Här gitarrist i nåt band.


Lördag vaknade vi båda trötta, den ena lite mer än den andra (elin såklart).
Pigg som jag alltid är efter utgång så startade jag igång med min hotellverksamhet direkt
och dukade fram en riktigt god hotellfrukost.
Resten av dagen låg vi och spelade tv-spel och sov om vartannat. En soft och slapp dag
som jag väntat på länge.
På kvällen blev vi inbjuda på Tacos hos bröderna Ödling, hungriga som vi var tackade vi inte
nej. Där blev det både Call of Duty och NHL10, självklart var jag mycket bra på båda.
Vi blev tilllslut sex stycken som spelade under kvällen där vi mötte varann 3-3 och
det spelet var riktigt roligt, mest åka runt och tacklas och göra massor av mål.
Jag blev lagets taktiska målskytt och målvaktstacklare!
Längtar hem ännu mer nu och spöa brorsan och Jim på NHL10.

Även denna natt sov Elin hos mig och fick ännu en natt på hotell lillan.
På söndan var vi lika trötta som på lördagen och gjorde inte speciellt mycket.
Spelade lite mer tv-spel och sedan åkte vi till Geneskolan för att vara hjälptränare
i ett flicklag. Sedan blev det middag och tillbaka till stan för att hälsa på Jennie
där Angelica låg och halvsov bort sin bakisdag. En trevlig kväll där det blev mest
en massa tjöt och lite 8 mile.

Nä nu ska ja sova lite.


 Helgens betyg - 5 av 5 toasters, kanonkul!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0