coach lillan,

En riktigt skön vinst blev det på träningen idag, sista perioden
vann vi med 6-1. Ibland är innebandy för härligt!

Har hängt med Jennie idag och sett på skräck/thrillern "The last house on the left",
världens löjligaste namn på en film - jag vet!
Men filmen var rätt okej, inte läskig alls men brutal som fan.
Slutscenen är en av de brutalaste jag sett. En rätt sjuk film vill jag säga.
Igår såg jag på "The Proposal" och "Baby Mama" två komedier som är rätt
typiskt amerikanska, lättsamma filmer som jag tycker var bra.


      Några psykon från filmen.

Jag har kommit in i en period nu när jag älskar att se skräckfilmer.
Jag väntar på att någon riktigt bra ska dyka upp, för de jag ser nu
blir jag inte rädd av. Som tur är har plastpappa lämnat några filmer här
till mig så jag har lite att se, måste ringa Jennie imorn igen och kolla om hon vill se!

Nu är det bestämt att det blir en liten lagfest för de som vill på fredag hos Santana.
Jag har inte riktigt bestämt än hur jag ska göra, men lutar mot utgång - men en lugn sådan.

På söndag ska jag få agera målvaktstränare. Tränaren till flickor födda -99 och -00 (om jag inte
minns fel) ringde mig i måndags och kollade om jag ville ställa upp och hjälpa dem en timme.
Tydligen har de inte haft någon som vill stå men nu lyckats få en tjej att ställa sig i målet.
Nu ska jag hjälpa henne att bli bättre men framförallt att få henne att tycka det är roligt och
pusha på de andra tjejerna att också testa!

 


Kommentarer
Postat av: angelica

du kommer göra ett jättebra jobb fågel! fan vad kul! :D

2009-11-04 @ 23:55:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0