kablar,

Alltså Övik Energi är ju helt jävla dumma i huvudet.
Eller Örnsat för att vara precis..
De har alltså inte fattat att jag vill ha internet av just dem,
 jag menar vad är det som är så svårt att förstå med:
"Flytta över allt från gamla lägenheten till den nya, jag vill
att det ska vara exakt likadant"
Näe, jag förstår att det verkligen kan bli promblem, idioter!

Idag har jag i alla fall äntligen införskaffat mig ett par gladiatorsandaler.
Snygga är de dessutom, hämtade från Lindex.

Har även kollat in tider me tatuering och det ser ut som att
det kan bli en ny den 8e juni.  sounds great huh?


Var på Microshop idag också och skämde ut mig en del.

Skulle ha en kabel från dator till TV för att kunna se filmer.

Men ja visste inte vad ut-taget hette och tydligen skulle man veta

det, hur då undrar jag..

Lyckades komma fram till att kabeln nog skulle sluta på ca 500kr

och jag känner inte för att lägga ut det. Tråkigt som fan.

Det önskar jag mig i alla fall.


Kommentarer
Postat av: angelica

du börjar låta som mig, and i love it! ;)

2009-05-12 @ 16:06:49
URL: http://dylikt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0