D-A-M-P!

Fy helvetes skit. Jag har inte fått mitt internet än!
Det har fanimej gått snart halva månaden.
Som bettan sa "Du är ju tjejen med internet - det är din grej"
Och nu har jag varit utan sen 1 Maj.
Det gör mig galen. Jag är riktigt förbannad på Örnsat nu.
Har ringt och klagat och de skulle höra av sig.
Får se om de ringer något idag, för deras och mitt bästa så
hoppas jag att de ringer väldigt snart.

Annars så händer det inte så mycket i mitt liv and i like it.
Jag tar vara på de lediga dagarna nu eftersom det snart
blir jobb ett bra tag framöver.

Ses, hörs å störs.


Kommentarer
Postat av: MOR

Tråkigt, tråkigt kanske bra med tanke på att du nyss flyttat in, nu har du ju tid att fixa allt småplock , PUSS

2009-05-11 @ 18:58:10
Postat av: emelie

morsan - jag har inget småplock.

2009-05-11 @ 20:14:19
URL: http://gemig.blogg.se/
Postat av: angelica

Haha EMELIE! Har du inget småplock? Det blir jag i så fall glad av att höra :)

2009-05-11 @ 22:46:47
URL: http://dylikt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0