Hammerwalley,

Sitter hemma hos pappa nu och det doftar underbart,
Karina har gjort en pitekaka och det är snart dags att smaka.
Theo sover så sött, idag är vi barnvakter.
Jag är bara nöjd då jag får vara Faster ännu mer, blir för
lite sådant annars.
Lina är också hemma, hon sitter och kollar på barnprogram.
Idag vet jag inte om det händer så mycket mer.
Ska upp på byn också och handla lite för imorgon ska vi ut och grilla
mackor när pappa kommer hem från jobbet, jag blev så sur på dem
förra veckan när jag inte fick vara med.

Kom hit redan igår vid tolvtiden och blev bjuden på fika av faffa,
åkte sedan och hälsade på Theo och Lena.
Sen blev det sallad på Blå med familjen + familjen Blomqvist/Ljunggren.
Sedan tog jag en lugn kväll med Bigbrother.
Kommer nog se likadant ut ikväll.


Kommentarer
Postat av: Elina

Är allt sej likt i Hammerdal? :)

2009-03-12 @ 11:24:32
URL: http://elinagallardo.blogg.se/
Postat av: G

PITEKAKA!!!! VILL HA!!!

Hälsa familjen :)

2009-03-12 @ 11:31:30
URL: http://femteifemte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0