korv,

Ringde nyss pappa och frågade samma fråga som jag alltid
frågar när jag ringer honom på arbetstid.
"Vad gör du? Jobbar och står i eller?"
och pappa svarar alltid "Ja, men hövva va vi jobbar hårt
nu" Men idag la han till "Jag ska ta och grilla korv och det är
ett himla jobb de"
Grilla korv? Jobbar han inte tänkte jag men de hade visst
fika rast och hade bestämt sig för att grilla korv utanför jobbet.
De är ju lite roliga på pappas jobb.

Har förresten typ fått ett sommarjobb.
På ett äldreboende, känns bra.
I år slipper jag iaf Hemtjänsten.
WOHO!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tror du verkligen att ett ålderdomshem är sååå mycket bättre än hemtjänsten eller?! =P

2009-03-24 @ 19:24:52
Postat av: MOR

det är bättre du slipper i alla fall "ränna" runt och har oftast någon arbetskamrat som kan hjälpa tyill om det blir bök..

2009-03-24 @ 19:31:11
Postat av: Angelica

Grattis pullis! :D

2009-03-24 @ 19:48:11
URL: http://dylikt.blogg.se/
Postat av: Josefinalina

Hej! Ja.. jag funderar faktiskt på att jumpa off. Pallar inte at hela tiden tjata och bli arg.. liksom, hur kul är det? Mycket att göra så att det passar alla.. Finns massor som jag inte gillar med läraryrket och tror att det inte är något för mig.. :/ Är du nöjd med ditt beslut?

2009-03-25 @ 15:32:54
URL: http://josefinalina.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0